24 Kasım 2013 Pazar

Yüreği Güzel Kadın; Cahide Anne

     Hani bazı insanlar vardır ya, anlamak için sadece bakmak yeterli olur. Cahide anne de öyle benim için. Kendisini yakınen tanımam, Facebook'tan bir arkadaşımın açtığı ilan ile haberdar oldum durumundan.
Sizlerle de bildiğim kadarını paylaşmak istiyorum...
   
     Cahide anne; İzmir-Çiğli'de kocasından kalan 500 lira emekli maaşıyla 300 lira kira ödeyen, kalanıyla da evin, kendisinin ve bakmaya çalıştığı 30 kadar kedinin masraflarını çıkarmaya çalışan hayvan sever, yüreği güzel bir kadın.  Bu sene için bir arkadaşın vasıtasıyla belediyeden kömür yardımı alacakmış, bir kaç gün önce de Facebook'taki arkadaşımın açtığı ilanla kömür sobası bulundu. En azından bu kışı sıcak geçirecekler.

     O'nun çaresizliğini tek tek yazmak istemiyorum. Belki yardımcı olmak isteyen birileri çıkar diye umduğumdan yazıyorum bu postu. İhtiyacı olmayan şey yoktur diye düşünüyorum. 1 paket makarna, 1 kilo mama... Aklınıza ne gelirse.
Eğer ki İzmir'deyseniz, ziyaretiniz de Cahide anneyi çok mutlu edecektir eminim. Çünkü çevreden de çok fazla baskı oluyormuş, hatta darp ! Tabi ki kedilere baktığı için...

     Telefon numarası ya da adresini isteyen olursa, bana  mail adresimden ulaşabilir.

Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder